UNiQ Skladová evidence
CZ | EN | ES

Skladová evidence

Evidence skladu, kterou systém UNiQ nabízí, funguje přesně a neomylně. Určena je především pro vedoucí pracovníky skladu, kteří musí mít nad jeho obsahem přehled. Nedocenitelným pomocníkem je i pro majitele firem, kteří chtějí mít dokonalou kontrolu o skladových zásobách, ale i o tom, jak je s nimi nakládáno. Práce se skladovým systémem je efektivní, rychlá a intuitivní. Ocení ho nejen provozovatelé malých, ale i velkých skladů s více divizemi.

Systém umí hlídat sklad

Skladová evidence UNiQ je propracována do detailu, takže k vedení ani práci s jednotlivými položkami není třeba využívat žádný jiný program. S UNiQem si rozhodně vystačíte. Možné je vytvořit jeden hlavní a libovolný počet dalších skladů. Určitě vás mile potěší snadné nahrávání jednotlivých položek. Každá položka má svůj vlastní formulář, ve kterém se nachází všechny potřebné informace. Položky je možné propojit s e-shopem a pracovat také s EAN kódy. U položek je možné nastavit minimální množství, které by mělo na skladě být, ale také průměrnou spotřebu. Na základě těchto údajů bude systém položky hlídat a upozorní vás, pokud bude potřeba je doplnit.

Kontrola nad příjmem a výdejem

Systém samozřejmě umožňuje vytváření a evidenci příjemek. Mimo to nabízí nepostradatelný přehled dodacích listů a vydaného zboží. Je možné s ním také vytvářet a evidovat předávací protokoly. Velmi jednoduše lze pracovat i se zápůjčkami, které můžete v systému též evidovat a spravovat.

Reklamace včetně RMA

Velmi snadná je i práce s reklamacemi, pro které je ve skladové evidenci zvláštní agenda. Systém nabízí k identifikaci reklamací také práci s RMA, tedy identifikačním číslem, prostřednictvím kterého může zákazník sledovat stav a celý průběh reklamace. RMA podstatně urychluje komunikaci mezi prodejcem a zákazníkem, a díky němu dochází k eliminaci případných nedorozumění a nepřesností. RMA číslo lze také propojit na váš internetový obchod.

Při inventuře nedocenitelný

Skladová evidence UNiQ umožňuje rychlé nahrávání položek při provádění inventury. K položce je možné připisovat také libovolné poznámky. Výsledky jednotlivých inventur je snadné dohledat a upravovat. Při inventuře je u každé položky zobrazena cena za kus, nákupní cena a stav před a po inventuře. Ukazuje i celkový součet v plusu, případně v mínusu. Systém je svým provedením při inventuře spolehlivým pomocníkem, který zboží eviduje a shromažďuje všechna potřebná data.

Evidence majetku

V rámci skladového systému si každý může zřídit i vlastní evidenci majetku. Kromě názvu je možné zadat i období pro revizi. Na nutnost provedení revize poté systém upozorní, čímž vám odpadne další velká starost s hlídáním termínů.

Statistiky skladu

Můžete sledovat také jednotlivé statistiky všech skladů, díky čemuž získáte absolutní přehled nad vším, co se ve skladech děje. Statistiky vám také zefektivní další práci s nákupy.

Evidence odpadů

Zajímavou funkcí systému je možnost jednoduché evidence odpadů, která patří pro moderní firmy s environmentální filozofií k nepostradatelným. Do systému se zadává název a kód odpadu, kategorie, provozovna, datum, množství, kód nakládání a způsob naložení s odpadem.

Dokonalý export dat

Systém má i funkci pro export všech dat. Stačí jediné kliknutí. Můžete exportovat do formátu XML pro ekonomický systém Pohoda, do textového formátu CSV, ale také do standardizovaného formátu ABO pro výměnu finančních zpráv v bankovním sektoru.

 
Náhled obrazovky
Náhled obrazovky
 


Další moduly